SupportCenter Plus, organizasyonların müşteri sorun bildirimlerini, müşteri hesaplarını ve irtibat bilgilerini, hizmet ve bakım sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetmelerini ve kullanımda üstün bir müşteri deneyimi yaşamalarını sağlayan web tabanlı bir müşteri destek yazılımıdır.
SupportCenter Plus ile özelleştirilebilir bir self servis portal yayınlayıp, müşterilerinizin sorun bildirimlerini bu portal aracılığıyla göndermelerini sağlayabilir ya da bilgi bankasında arama yaparak kendilerinin çözüme ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.
Birden fazla hizmet sözleşmesi ve ilgili destek paketlerini yöneterek, müşterilerinize anlaştığınız süreler çerçevesinde hizmet verebilir ve buna göre fatura çıkabilirsiniz.
SupportCenter Plus, API’larını kullanarak organizasyonunuzdaki diğer uygulamalarla entegre edebilir ve veri alışverişi yapmasını sağlayabilirsiniz.
SupportCenter Plus 37 farklı dil desteği sunmaktadır. Böylece kullanıcılarınızı kendi dillerinde arabirimler sunarak kolayca size ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.
Ayrıca tek kurulumla 20 portala kadar oluşturacağınız Portal yapısı ile farklı hizmetler veren farklı departman veya yapılarınız varsa bunların hepsini ayırabilirsiniz.
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks