Büyük İşlerin Çözümü Güçlü ManageEngine Ekibimizde!

5 teknik birimde toplamda 40’tan fazla kişiden oluşan, konularında derinlemesine uzmanlaşmış ve odağında yüksek müşteri memnuniyeti olan kadromuzla müşterilerimize ManageEngine ürünlerinde 16 yıldır hizmet vermekteyiz.

 

ManageEngine ürün ailesinde 40’tan fazla ürün bulunmaktadır.

 

Teknik birimler şunlardır:

 

  • Satış Sonrası Hizmetler (SSH)
  • Kimlik Yönetimi ve Güvenlik (IAM & Security)
  • IT Operasyon ve Uç Nokta Yönetimi (ITOM & UEM)
  • Kurumsal Servis Yönetimi (ESM)
  • Pre-sales Hizmetleri (Çözüm Mimarlığı)

 

Teknik ekibimiz; uzmanlarımızın tecrübesi ve yeni çalışanların dinamikliği ile kendini sürekli yenileyen, teknolojiyi takip eden ve yenilikçi çözümler üreten bir yapıya kavuşmuştur.

 

Hizmetlerimiz

Ürün Hizmet Paketleri 

Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve çözümlere yönelik teknik hizmet ihtiyacı ortaya çıktığında her ihtiyaca yönelik destek paketlerimiz ile bunu sağlayabilmekteyiz.

 

Platinium

    • 7×24 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
    • 100 adet çağrı (ticket)
  • Gereken durumlarda yerinde destek (yılda maksimum 10 iş günü, 2 adet health check)

 

Gold Plus

  • Hafta içi 5×8 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • 100 adet çağrı
  • Gereken durumlarda yerinde destek (yılda maksimum 5 iş günü, 1 adet health check)

 

Gold 7×24

  • 7×24  telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • 30 adet çağrı

 

Gold

  • Hafta içi 5×8 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • 30 adet çağrı

 

Silver 7×24

  • 7×24 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • 10 adet çağrı

 

Silver

  • Hafta içi 5×8 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • 10 adet çağrı

 

Bronz 7×24

  • 7×24 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • Ürün versiyon güncellemeleri
  • 5 adet çağrı

 

Bronz

  • Hafta içi 5×8 telefon, e-posta veya uzak masaüstü bağlantısı ile çözüm
  • Ürün versiyon güncellemeleri
  • 5 adet çağrı

 

*Hizmet paketleri; ürünün taşınması, yeniden kurulması, önceden yapılmış olanlar hariç diğer üçüncü parti ürünlerle entegre edilmesi, eğitimi ve geliştirme eforlarını kapsamamaktadır.

*Health Check hizmeti, Platinum ve Gold Plus paketlerinde belirtilen adetlerde ücretsiz verilmektedir. Diğer paketlerde kapsam dışıdır.

 

Health Check Paket Kapsamı

  • Yazılımın en son sürüme yükseltilmesi
  • Optimum uygulamalara (Best Practice) uygun kontroller ve öneriler
  • Sistem analizi, eksiklerin tespiti ve iyileştirmelerin yapılması
  • Talep edilen iyileştirmeler varsa lisans kontrolleri ve gerekli işlemlerin yapılması
  • Lisans gerektiren durumlar varsa tekliflendirme çalışmaları

 

Health Check paket fiyatları ürüne göre değişiklik gösterebilmektedir. Üründe mevcut olan sorunlar veya müşteri talebi ile gelen problemlerin çözümü kapsam dışındadır. Mevcut yazılımların sürümünü (build number) yükseltmek için aktif bir üretici AMS lisansı olması gerekmektedir.

 

Eğitim Hizmet Kapsamı

  • Ürünün kullanımına ilişkin detaylı eğitim
  • Örnek yapılandırma ve uygulamalar
  • Ürünün optimum kullanımına yönelik bilgilerin paylaşılması
  • Sıkça karşılaşılan durumlar ve bunların paylaşılması

 

Talep edilmesi durumunda eğitimin video kaydı alınıp müşteri ile paylaşılabilir. Eğitim planlaması yerinde ya da uzaktan olacak şekilde yapılabilir. Kurulumlar kapsam dışıdır.

 

Projelendirme

  • Ürünün taşınması
  • Ürünün yeniden kurulması
  • Ürünün önceden yapılmış olanlar hariç diğer üçüncü parti ürünlerle entegre edilmesi,
  • Ürün geliştirme faaliyetleri