ServiceDesk Plus kullanıcıları artık ServiceDesk Plus konsolundan Active Directory (AD) kullanıcıları oluşturmak ve yönetmek için bir AD yönetimi eklentisi kullanabilir. Bu Plug-in, tüm AD kullanıcı yönetimi eylemlerini bu yardım masası aracının hizmet kataloğuna otomatik olarak ekleyecektir. Teknisyenlerin istekleri yerine getirmek için ServiceDesk Plus’ta oturum açmasının ötesinde, normal kullanıcılar user management eylemleri için isteklerde bulunmak üzere araca erişebilir.
Bu Plug-in, ServiceDesk Plus konsolunda aşağıdaki özellikleri etkinleştirir:
- AD, Office 365, Exchange, G Suite ve Skype Kurumsal dahil olmak üzere birden fazla platform için özel yapım şablonlar kullanarak eşzamanlı kullanıcı hesabı oluşturma
- AD hesapları için parola sıfırlama
- Kullanıcı hesabının kilidini açma
Ve hepsi bu değil! Bu eklenti aynı zamanda AD yöneticilerinin ve yardım masası teknisyenlerinin ManageEngine’in AD, Office 365, Exchange, G Suite ve Skype Kurumsal (Lync) için entegre aracı olan ADManager Plus’ta oturum açmasına olanak tanır. Servis masası teknisyenleri, yukarıdaki işlemleri ADManager Plus konsolundan gerçekleştirebilir. Ancak, ayrıcalıklı yardım masası teknisyenleri ve yöneticileri, erişim yönetimi (NTFS izinleri ve grup üyelikleri) ve AD raporları oluşturma dahil olmak üzere ADManager Plus’tan her türlü karmaşık eylemi gerçekleştirebilir.
Bu özellikleri çalışırken görmek ister misiniz? Eklentiyi buradan indirebilirsiniz.