Hayat Finans – Mehmet Fatih ÖNAL
Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans olarak, kesintisiz hizmet anlayışımız ve güçlü teknolojik altyapımızla müşterilerimize mobil uygulamamız ve internet bankacılığı kanalları
Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans olarak, kesintisiz hizmet anlayışımız ve güçlü teknolojik altyapımızla müşterilerimize mobil uygulamamız ve internet bankacılığı kanalları
ManageEngine ürünlerini 2017 yılından bu yana kullanmaktayız. Endpoint Central ürününü sunucu ve son kullanıcı bilgisayarlarındaki güvenlik açıklarını yönetmek ve envanter yönetimi için kullanmaya
Trans Anadolu Doğal Gaz Boru Hattı Projesi (TANAP), Güney Kafkasya Boru Hattı (SCP) ve Trans Adriyatik Boru Hattı (TAP) ile birlikte
İşletmemizdeki IT altyapısını daha etkin bir şekilde yönetme ihtiyacımız vardı. Özellikle ayrıcalıklı erişim yönetimi süreçlerindeki karmaşıklığı ele almak istiyorduk. Bu bağlamda,
Password Manager Pro, Service Desk Plus, ADAudit Plus, ADSelf Service Plus, Endpoint Central ürünlerini yaklaşık 4 senedir Kale Grubu’nda aktif olarak
Polat Holding ve grup şirketlerinde ManageEngine ürünlerini kullanarak elde ettiğimiz fayda ve başarı hikayemizi paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Son 1 yılda hem
Finans sektöründe yama yönetimi özellikle tabii olunan regülasyonlar gereği önemle takip edilmesi gereken bir konu olarak karşımıza çıkmakta. Bu noktada ManageEngine
İş süreçlerimizin verimliliğini artırmak ve IT varlıklarımızı etkili bir şekilde yönetmek amacıyla ManageEngine çözümlerini tercih ettik. Endpoint Central ile IT varlıklarımızı
ManageEngine Çözümleri Hayatı Kolaylaştırıyor Çözümlerden OpManager, ADAudit Plus, Password Manager Pro ve Endpoint Central ürünlerini tercih ettik. Bizim için önemli
Şirketimiz, 150’den fazla çalışanı ile basım sektöründe faaliyet gösteren 45 yıllık bir firmadır. Bu altyapının güvenliğini ve verimliliğini sağlamak için
Kalyon Holding bünyesinde kullandığımız ManageEngine ürünleriyle ilgili başarı hikayemizi ve altyapı anlamında sunduğu hizmetlerle ihtiyaç duyduğumuz desteği verebilmiş olmasının,
“Firmamızın yıllardır Vitel aracılığı ile kullanmakta olduğu ManageEngine ServiceDesk Plus ürününe henüz 6 aylık süreçte eşlik etme fırsatım oldu. Bu kısa
Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans olarak, kesintisiz hizmet anlayışımız ve güçlü teknolojik altyapımızla müşterilerimize mobil uygulamamız ve internet bankacılığı kanalları
ManageEngine ürünlerini 2017 yılından bu yana kullanmaktayız. Endpoint Central ürününü sunucu ve son kullanıcı bilgisayarlarındaki güvenlik açıklarını yönetmek ve envanter yönetimi için kullanmaya
Trans Anadolu Doğal Gaz Boru Hattı Projesi (TANAP), Güney Kafkasya Boru Hattı (SCP) ve Trans Adriyatik Boru Hattı (TAP) ile birlikte
İşletmemizdeki IT altyapısını daha etkin bir şekilde yönetme ihtiyacımız vardı. Özellikle ayrıcalıklı erişim yönetimi süreçlerindeki karmaşıklığı ele almak istiyorduk. Bu bağlamda,
Password Manager Pro, Service Desk Plus, ADAudit Plus, ADSelf Service Plus, Endpoint Central ürünlerini yaklaşık 4 senedir Kale Grubu’nda aktif olarak
Polat Holding ve grup şirketlerinde ManageEngine ürünlerini kullanarak elde ettiğimiz fayda ve başarı hikayemizi paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Son 1 yılda hem
Finans sektöründe yama yönetimi özellikle tabii olunan regülasyonlar gereği önemle takip edilmesi gereken bir konu olarak karşımıza çıkmakta. Bu noktada ManageEngine
İş süreçlerimizin verimliliğini artırmak ve IT varlıklarımızı etkili bir şekilde yönetmek amacıyla ManageEngine çözümlerini tercih ettik. Endpoint Central ile IT varlıklarımızı
ManageEngine Çözümleri Hayatı Kolaylaştırıyor Çözümlerden OpManager, ADAudit Plus, Password Manager Pro ve Endpoint Central ürünlerini tercih ettik. Bizim için önemli
Şirketimiz, 150’den fazla çalışanı ile basım sektöründe faaliyet gösteren 45 yıllık bir firmadır. Bu altyapının güvenliğini ve verimliliğini sağlamak için
Kalyon Holding bünyesinde kullandığımız ManageEngine ürünleriyle ilgili başarı hikayemizi ve altyapı anlamında sunduğu hizmetlerle ihtiyaç duyduğumuz desteği verebilmiş olmasının,
“Firmamızın yıllardır Vitel aracılığı ile kullanmakta olduğu ManageEngine ServiceDesk Plus ürününe henüz 6 aylık süreçte eşlik etme fırsatım oldu. Bu kısa
Kataloglar
Sponsorluklar
PR Abonelik
Ödüller
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks