2009 Yılında ServiceDesk Plus MSP ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya karar verdik. Öncesinde envanter ve çağrı takibini manuel olarak yapıyorduk. IT ve Non IT envanterlerinin takibi için hazırlanmış alt yapı iyi kurgulanmış ve uygulaması çok pratik, ayrıca kullanıcı dostu. Çağrı ve envanter yönetimi büyük işletmelere uygun bir yapıya sahip. Bunların raporlanması, ölçülmesi, belirli standartlarda olması gibi işlemler için çoğu şeyin hazır gelmesiyle birlikte ürün sürekli kendini yeni ve kullanışlı eklentilerle de yenilemekte. Diğer ürünlere kıyasla fiyat performansı çok iyi.
Firmamızda iki adet ServiceDesk kullanmaktayız. Bir ürün yalnızca IT departmanına özel diğeri ise Genel Hizmetler, Müşteri hizmetleri ve Muhasebe servisi gibi birbirinden bağımsız üç ayrı bölümün kullanımına cevap verir biçimde konfigüre edilerek tüm fonksiyonları ile kullanmaktayız.
Teknisyen ve kullanıcı dostu kullanım, sürekli kendini geliştiren bir ürün, birçok donanım platformunu desteklemesi gibi sayısız özelliği Servicedesk Plus’ı yaptığınız yatırımın geri dönüşünü hemen alabileceğiniz bir ürün haline getiriyor.
Bülent AŞIK
L’Oréal
Operasyon Sorumlusu