ServiceDesk Plus ve Desktop Central ürünlerini kullanıyoruz. Bilgi işlem birimi olarak, firmamızdaki IT ile ilgili olan iş taleplerini kontrol etmede, projeleri, izin süreçlerini takip etmede sorunlar yaşıyorduk. Ayrıca envanterleri takip etmede, yazılımları yönetmede ve yazılım sözleşmelerini kontrol etmede de sorunlar yaşıyorduk. ServiceDesk Plus ve Desktop Central tamamıyla ihtiyaçlarımızı karşıladı. Bu ürünlerle birlikte kullanıcılarımızın bilgi işleme olan iş taleplerinin takibini kontrollü bir şekilde yapmaya başladık.
ServiceDesk Plus sayesinde envanter kontrolümüz sağlandı, sözleşmelerin vaktini kaçırma korkumuz artık yok ve en önemlisi kullanıcıların problemlerini takip edip zamanında çözebiliyoruz. Kısaca kullandığımız ürünler, bir işletmenin yazılımsal ve donanımsal birçok ihtiyacını karşılayabilen yazılım paketleridir.
Aydın YILDIRIM
Ototirim
BT Yöneticisi