ADAudit Plus User Work Hours Feature (Personel Çalışma Saatleri Hesaplanması)

ADAudit Plus Personel Çalışma Saatleri Hesaplanması

 

ADAudit Plus; personel çalışma saatlerini izlemenize ve takip etmenize yardımcı olabilen kapsamlı bir Active Directory denetim çözümümüzdür. ADAudit Plus’ı kullanarak personelinizin çalışma saatlerini sezgisel raporlarla takip edebilirsiniz.

 

 

Yukarıdaki örnekte görüldüğü gibi çalışanlarınızın bilgisayarlarını ve/veya sunucularınızı ADAudit Plus ürünümüze tanıtarak ve bu cihazlar üzerinde gerçekleşen işlemleri takip ederek sizlere çalışanlarınızın; ne kadar aktif olarak, ne kadar idle(boşta) işletim sistemlerinin kaldığını ve toplam ne kadar süre bilgisayarlarının oturumlarının açık kaldığı bilgisini kolaylıkla sağlayabiliyoruz.

 

“User Work Hours Raporu”nda yer alan alanlar;

 

  • Personel ismi
  • Ne zaman bu işlemlerin yapıldığı bilgisi
  • Hangi bilgisayar ve sunucuda yapıldığı bilgisi
  • İlk giriş hangi zamanda gerçekleşti bilgisi
  • Son çıkış hangi zamanda gerçekleşti bilgisi
  • Aktif çalışma zamanı (Aktif olarak kalınan zaman hesaplanır.)
  • Idle(Boşta) çalışma zamanı (Aktif olunmayan süreler hesaplanır; kilit (lock)- kilit açma (unlock) arasında süre, uzak bağlantı çıkış (RD Disconnect) – uzak bağlantı (RD Connect/RD Reconnect) arasındaki süre gibi)
  • Toplam çalışma zamanı (Son çıkış zamanı ile ilk giriş zamanı kullanılarak hesaplanır.)

 

Aşağıdaki örnekte görüldüğü gibi “administrator” kullanıcısı 4:10 PM’de sisteme ilk girişini gerçekleştirmiş ve 4:13PM’de çıkışını gerçekleştirmiştir. “Peki, bu arada ne kadar çalışmıştır?” sorusuna cevap olarak “Toplam Çalışma Süresi (Total Hours)” alanına tıklayarak detayları görebilirsiniz.

 

 

Toplam çalışma saati alanı seçildiğinde açılan ekranda 4:10 PM’de uzak bağlantı ile tekrar bağlanıldığını, 4:11 PM’de ekranı kilit yaptığını, 4:12 PM’de ekranında kilit açma yaptığını,  4:13’de tekrar ekranı kilit yaptığını gibi detaylara erişebilirsiniz. Burada IDLE (boşta) kalma süresinin detaylarını görebilirsiniz. 4:11 PM ile 4:12 PM arasındaki sürede 36 saniye kadar bilgisayarın kilit ekranında kaldığını rahatlıkla görebilirsiniz.

 

 

Tüm detayların yer aldığı raporları günlük haftalık veya aylık olarak yetkili kişilere, departman müdürlerine, yöneticilere gönderimi sağlayarak çalışanlarınızın ne kadar süre aktif olarak bilgisayarlarını kullandığını rahatlıkla hesaplayabilirsiniz.

 

Raporları; CSV, PDF, XLS ve HTML formatında alabileceğiniz gibi zamanlayarak belirli periyotlarda mail adreslerinize otomatik gönderilmesini de sağlayabilirsiniz.

 

NOT : Bu özelliğin personel bilgisayarlarında kullanılması için kaç adet bilgisayar olduğu bilgisine ve sunucularda kullanılması için kaç adet sunucuda olduğu bilgisine ihtiyaç duyulmaktadır.

 

Talepleriniz için mesatis@vitel.com.tr mail adresi ile iletişime geçmenizi rica ederiz.