Sistem yöneticilerinin vazgeçilmez bir unsuru haline gelen ManageEngine ürünlerinden ADAudit Plus’ı, ISO 27001 Standartları çerçevesinde, 2012 yılında kurumsal hayatımıza dahil ettik. Bu süreç boyunca, tüm değişiklikler anlık otomatik takip edilen, raporlanan bir döngüye sahip oldu. Diğer bir can alıcı ürün olarak ServiceDesk Plus ile tüm süreçlerimiz, ITIL Standartlarına uyumlu, ölçeklenebilir “Çağrı/Talep Merkezi” oluşturmamıza yardımcı oldu. Çağrı merkezimiz sadece BT süreçlerini değil; İnsan Kaynakları, Yönetim Sistemleri ve İdari İşler ve Satın Alma gibi birimlerimizin vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Vitel’in güçlü teknik ekibiyle gözünüz kapalı koşabilirsiniz.
Abdullah KAHRUMAN
ATEZ Yazılım Teknolojileri A.Ş.
Sistem Mimarı