Parsan – Erol ÖZSOY
ManageEngine çözümlerini yaklaşık bir sene önce almaya karar verdik ve OpManager ile ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya başladık. Asıl amacımız; bilgi işlem
ManageEngine çözümlerini yaklaşık bir sene önce almaya karar verdik ve OpManager ile ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya başladık. Asıl amacımız; bilgi işlem
Türkiye’de sekiz ve Yurtdışında altı adet fabrikası olan uluslararası bir gıda üretim ağını Istanbul Merkez’den yönettiğimiz için ManageEngine ADAudit Plus, Desktop
Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş olarak OpManager ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanıyoruz. Öncelikle yardım masası otomasyon ihtiyacımız oldu ve ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus ve Desktop Central ürünlerini kullanıyoruz. Bilgi işlem birimi olarak, firmamızdaki IT ile ilgili olan iş taleplerini kontrol etmede, projeleri,
ManageEngine OpManager sistem kaynakları izleme çözümünü kullanmaya yaklaşık bir yıl önce, altyapı sistemimizi, gelişen kurumsal ihtiyaçlarımıza göre yenileyip daha kuvvetli ve
Türkiye’nin en büyük araç üreticilerinden birisi olan Otokar, BT yardım masasında ManageEngine ServiceDesk Plus’ı tercih etti. Firmanın askeri araç üretim biriminde
The Marmara Group olarak, Vitel’in ManageEngine ürün ailesinden ServiceDesk Plus, ADSelf Service Plus ve EventLog Analyzer ürünlerini kullanmaktayız. The Marmara
Türkiye’nin en büyük dış ticaret firması olan şirketimizde en önemli varlığımız verilerimiz. 1970 yılından bu yana yapmış olduğumuz her türlü bilgi
Kurulduğumuz günden bu yana, Vitel ve Vitel’in amiral ürünlerinden olan ManageEngine markası ile çalışıyoruz. Müşterilerimizin beklentilerini karşılayabilen ürünler sunan ManageEngine hem
6 yıldır çözüm ortaklığı yaptığımız ManageEngine ürün grubunda hiç şüphesiz her ürün kendi alanında çok ürünle buluşmuş oluyorsunuz. Bizzat ürün kullanıcısı
Degasu Bilişim Çözümleri olarak; çok uzun yıllardır ManageEngine ve Vitel ile iş ortaklığımız devam etmekte olup, başarımız her geçen gün daha
ManageEngine ürünlerinden Desktop Central ve AD Manager ürünlerini kullanmaktayız. Genel olarak kolay kurulum, kullanıcı dostu arayüze ve başarılı bir global desteğe
ManageEngine çözümlerini yaklaşık bir sene önce almaya karar verdik ve OpManager ile ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya başladık. Asıl amacımız; bilgi işlem
Türkiye’de sekiz ve Yurtdışında altı adet fabrikası olan uluslararası bir gıda üretim ağını Istanbul Merkez’den yönettiğimiz için ManageEngine ADAudit Plus, Desktop
Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş olarak OpManager ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanıyoruz. Öncelikle yardım masası otomasyon ihtiyacımız oldu ve ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus ve Desktop Central ürünlerini kullanıyoruz. Bilgi işlem birimi olarak, firmamızdaki IT ile ilgili olan iş taleplerini kontrol etmede, projeleri,
ManageEngine OpManager sistem kaynakları izleme çözümünü kullanmaya yaklaşık bir yıl önce, altyapı sistemimizi, gelişen kurumsal ihtiyaçlarımıza göre yenileyip daha kuvvetli ve
Türkiye’nin en büyük araç üreticilerinden birisi olan Otokar, BT yardım masasında ManageEngine ServiceDesk Plus’ı tercih etti. Firmanın askeri araç üretim biriminde
The Marmara Group olarak, Vitel’in ManageEngine ürün ailesinden ServiceDesk Plus, ADSelf Service Plus ve EventLog Analyzer ürünlerini kullanmaktayız. The Marmara
Türkiye’nin en büyük dış ticaret firması olan şirketimizde en önemli varlığımız verilerimiz. 1970 yılından bu yana yapmış olduğumuz her türlü bilgi
Kurulduğumuz günden bu yana, Vitel ve Vitel’in amiral ürünlerinden olan ManageEngine markası ile çalışıyoruz. Müşterilerimizin beklentilerini karşılayabilen ürünler sunan ManageEngine hem
6 yıldır çözüm ortaklığı yaptığımız ManageEngine ürün grubunda hiç şüphesiz her ürün kendi alanında çok ürünle buluşmuş oluyorsunuz. Bizzat ürün kullanıcısı
Degasu Bilişim Çözümleri olarak; çok uzun yıllardır ManageEngine ve Vitel ile iş ortaklığımız devam etmekte olup, başarımız her geçen gün daha
ManageEngine ürünlerinden Desktop Central ve AD Manager ürünlerini kullanmaktayız. Genel olarak kolay kurulum, kullanıcı dostu arayüze ve başarılı bir global desteğe
Kataloglar
Sponsorluklar
PR Abonelik
Ödüller
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks