IT HERO – Cem TOKBAY
ManageEngine ürünlerine 10 yıldan uzun süredir destek veren uzman bir kadroya sahibiz. Yalnızca ürün ailesinin sunduklarını değil, müşterilerimize özelleştirme hizmetleri sunarak
ManageEngine ürünlerine 10 yıldan uzun süredir destek veren uzman bir kadroya sahibiz. Yalnızca ürün ailesinin sunduklarını değil, müşterilerimize özelleştirme hizmetleri sunarak
Bilgitürk Teknoloji olarak kurulduğumuz günden bugüne “inspired solutions” sloganımızla standartların ötesinde projelere imza atma gayretiyle çalışmalarımızı planlamakta ve gerçekleştirmekteyiz. Projelerimizde fark
ManageEngine Desktop Central ve Service Desk Plus ürünlerini kullanmaktayız. Service Desk Plus öncesi telefon veya mail karmaşası ve tekrarlanan kontroller
5 Yıldır ManageEngine ürünlerini kullanarak, uygulama sunucularımızın, network ve sanallaştırma altyapımızın, Active Directory ve File server altyapılarımızı çok daha efektif izleyip
“Data Market olarak farklı sektörlerden pek çok firmaya çözüm ve hizmetler sunmaktayız. ServiceDesk Plus MSP ürününden önce farklı uygulamaları kullandık ancak
ManageEngine ürünlerinden ADAudit Plus ile tanıştığımız günden beri Domain Controller’larımız ve File Server’larımız üzerinde kim, nerede, ne zaman ve ne yapmış
ManageEngine ürünlerini uzun bir süredir kullanıyoruz. Raporlama, izleme, alarm üretme ve aktif dizin üzerindeki toplu işlemlerde bizlerin işini oldukça kolaylaştırıyor. Ayrıca
NGN Cloud ve Yönetilen Hizmet Çözümlerimizin altyapısında Manage Engine ürün ailesinin Desktop Central çözümünü kullanıyoruz. Desktop Central çözümü, müşterilerimizin güncelleştirme yönetimlerini yaparken
“İntelegon Bilişim olarak 5. Yaşımızı kutladığımız şu günlerde 250’den fazla müşteri ile bilgi güvenliği ve siber güvenlik alanında iş ortaklığı yapıyor
6 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
Sertrans olarak uzun süredir kullandığımız ManageEngine ürünlerini Bilgi Teknolojilerinin merkezinde konumlandırdık diyebilirim. Tüm destek aktiviteleri ve diğer iş süreçlerinin takibini ManageEngine
Müşterilerimizden gelen olay ve istek takibi için ManageEngine ServiceDesk Plus MSP ürününü tercih ettik. Çoklu kanal desteği, kolay kullanımı ve SLA
ManageEngine ürünlerine 10 yıldan uzun süredir destek veren uzman bir kadroya sahibiz. Yalnızca ürün ailesinin sunduklarını değil, müşterilerimize özelleştirme hizmetleri sunarak
Bilgitürk Teknoloji olarak kurulduğumuz günden bugüne “inspired solutions” sloganımızla standartların ötesinde projelere imza atma gayretiyle çalışmalarımızı planlamakta ve gerçekleştirmekteyiz. Projelerimizde fark
ManageEngine Desktop Central ve Service Desk Plus ürünlerini kullanmaktayız. Service Desk Plus öncesi telefon veya mail karmaşası ve tekrarlanan kontroller
5 Yıldır ManageEngine ürünlerini kullanarak, uygulama sunucularımızın, network ve sanallaştırma altyapımızın, Active Directory ve File server altyapılarımızı çok daha efektif izleyip
“Data Market olarak farklı sektörlerden pek çok firmaya çözüm ve hizmetler sunmaktayız. ServiceDesk Plus MSP ürününden önce farklı uygulamaları kullandık ancak
ManageEngine ürünlerinden ADAudit Plus ile tanıştığımız günden beri Domain Controller’larımız ve File Server’larımız üzerinde kim, nerede, ne zaman ve ne yapmış
ManageEngine ürünlerini uzun bir süredir kullanıyoruz. Raporlama, izleme, alarm üretme ve aktif dizin üzerindeki toplu işlemlerde bizlerin işini oldukça kolaylaştırıyor. Ayrıca
NGN Cloud ve Yönetilen Hizmet Çözümlerimizin altyapısında Manage Engine ürün ailesinin Desktop Central çözümünü kullanıyoruz. Desktop Central çözümü, müşterilerimizin güncelleştirme yönetimlerini yaparken
“İntelegon Bilişim olarak 5. Yaşımızı kutladığımız şu günlerde 250’den fazla müşteri ile bilgi güvenliği ve siber güvenlik alanında iş ortaklığı yapıyor
6 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
Sertrans olarak uzun süredir kullandığımız ManageEngine ürünlerini Bilgi Teknolojilerinin merkezinde konumlandırdık diyebilirim. Tüm destek aktiviteleri ve diğer iş süreçlerinin takibini ManageEngine
Müşterilerimizden gelen olay ve istek takibi için ManageEngine ServiceDesk Plus MSP ürününü tercih ettik. Çoklu kanal desteği, kolay kullanımı ve SLA
Kataloglar
Sponsorluklar
PR Abonelik
Ödüller
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks