NGN – İlyas SÜER
NGN Cloud ve Yönetilen Hizmet Çözümlerimizin altyapısında Manage Engine ürün ailesinin Desktop Central çözümünü kullanıyoruz. Desktop Central çözümü, müşterilerimizin güncelleştirme yönetimlerini yaparken
NGN Cloud ve Yönetilen Hizmet Çözümlerimizin altyapısında Manage Engine ürün ailesinin Desktop Central çözümünü kullanıyoruz. Desktop Central çözümü, müşterilerimizin güncelleştirme yönetimlerini yaparken
“İntelegon Bilişim olarak 5. Yaşımızı kutladığımız şu günlerde 250’den fazla müşteri ile bilgi güvenliği ve siber güvenlik alanında iş ortaklığı yapıyor
6 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
Sertrans olarak uzun süredir kullandığımız ManageEngine ürünlerini Bilgi Teknolojilerinin merkezinde konumlandırdık diyebilirim. Tüm destek aktiviteleri ve diğer iş süreçlerinin takibini ManageEngine
Müşterilerimizden gelen olay ve istek takibi için ManageEngine ServiceDesk Plus MSP ürününü tercih ettik. Çoklu kanal desteği, kolay kullanımı ve SLA
ISO 27001 gereği gelen taleplerin kaydedilmesi, raporlanması ve ölçülmesi gerekmekteydi. IT departmanına gelen talepler ölçülemiyor, sürekli tekrarlayan problemlerle uğraşmak gerekiyordu Talepler
ADManager Plus ürününden önce Active Directory delegasyon konusu başta olmak üzere kullanıcı ve grupların yönetiminde iş ihtiyaçlarımızı karşılayan esnek ve aynı
5 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
4 sene önce ManageEngine ürün ailesinin birçok ürününü bünyemizde kullanmaya başladık. Bizim amacımız; büyük IT yapımızı kayıt altına almak, 24 saat
ManageEngine’in Service Desk Plus uygulamasını kullanıyorum. Ofis içerisindeki talep ve sorunları buradan anlık takip ederek, ekip arkadaşlarımızın nasıl bir efor sarf
Compro Bilişim Teknolojileri olarak 2015 Yılında SupportCenter Plus kullanmaya başladık. Asıl amacımız; verdiğimiz hizmetlerin takibini yaparak gerekli analizleri yapabilmek, bunları raporlayabilmek
PoC ve DEMO sürecinden ürünün alınıp aktif hale getirilmesine kadar her şey en ince ayrıntısına kadar anlatılmaktadır. Kullanımı kolay, işlevi
NGN Cloud ve Yönetilen Hizmet Çözümlerimizin altyapısında Manage Engine ürün ailesinin Desktop Central çözümünü kullanıyoruz. Desktop Central çözümü, müşterilerimizin güncelleştirme yönetimlerini yaparken
“İntelegon Bilişim olarak 5. Yaşımızı kutladığımız şu günlerde 250’den fazla müşteri ile bilgi güvenliği ve siber güvenlik alanında iş ortaklığı yapıyor
6 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
Sertrans olarak uzun süredir kullandığımız ManageEngine ürünlerini Bilgi Teknolojilerinin merkezinde konumlandırdık diyebilirim. Tüm destek aktiviteleri ve diğer iş süreçlerinin takibini ManageEngine
Müşterilerimizden gelen olay ve istek takibi için ManageEngine ServiceDesk Plus MSP ürününü tercih ettik. Çoklu kanal desteği, kolay kullanımı ve SLA
ISO 27001 gereği gelen taleplerin kaydedilmesi, raporlanması ve ölçülmesi gerekmekteydi. IT departmanına gelen talepler ölçülemiyor, sürekli tekrarlayan problemlerle uğraşmak gerekiyordu Talepler
ADManager Plus ürününden önce Active Directory delegasyon konusu başta olmak üzere kullanıcı ve grupların yönetiminde iş ihtiyaçlarımızı karşılayan esnek ve aynı
5 yıl önce ServiceDesk Plus ürününü kullanmaya başladık. Ürününün kolay ve pratik olması seçim yapmamızdaki önemli özelliklerden bazıları. Bu ürün sayesinde
4 sene önce ManageEngine ürün ailesinin birçok ürününü bünyemizde kullanmaya başladık. Bizim amacımız; büyük IT yapımızı kayıt altına almak, 24 saat
ManageEngine’in Service Desk Plus uygulamasını kullanıyorum. Ofis içerisindeki talep ve sorunları buradan anlık takip ederek, ekip arkadaşlarımızın nasıl bir efor sarf
Compro Bilişim Teknolojileri olarak 2015 Yılında SupportCenter Plus kullanmaya başladık. Asıl amacımız; verdiğimiz hizmetlerin takibini yaparak gerekli analizleri yapabilmek, bunları raporlayabilmek
PoC ve DEMO sürecinden ürünün alınıp aktif hale getirilmesine kadar her şey en ince ayrıntısına kadar anlatılmaktadır. Kullanımı kolay, işlevi
Kataloglar
Sponsorluklar
PR Abonelik
Ödüller
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks