NEOVA Sigorta – Barış ALUK
Kullanıcı sayımızın ve client ortamlarında yönetilen uygulamaların hızlı şekilde artması sonucunda özellikle helpdesk yönetiminde yaşadığımız zorlukların; pandemi sürecinde uzakta olan kullanıcılara
Kullanıcı sayımızın ve client ortamlarında yönetilen uygulamaların hızlı şekilde artması sonucunda özellikle helpdesk yönetiminde yaşadığımız zorlukların; pandemi sürecinde uzakta olan kullanıcılara
2009 Yılında ServiceDesk Plus MSP ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya karar verdik. Öncesinde envanter ve çağrı takibini manuel olarak yapıyorduk. IT
Kullanmış olduğumuz ManageEngine ürünlerin en büyük özelliği kullanımının çok kolay, sade ve hızlı şekilde işlemlerinizi yapmamıza imkan tanıması. Biz sistem yönetimi
Bünyemizde ServiceDesk Plus ürününü kullanıyoruz. Ürünü daha önce çalıştığım kurumda da kullanıyordum. Oradaki olumlu tecrübelerim, Özak Global bünyesine katıldığımda hiç düşünmeden
Işıkkent Eğitim Kampüsü olarak yapımızda ManageEngine Desktop Central, AdManager Plus ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanıyoruz. Personellerimizin bir kısmının ofiste bir kısmının
Ağırlıklı olarak Windows işletim sistemlerinden oluşan sunucu altyapımızı, merkezi bir uygulama ile izleyerek sorunları hızla fark etmek, önleyici tedbirleri zamanında almak
ManageEngine ADManager Plus çözümünü kullanma kararımız şöyle gelişti: Active Directory içindeki objelerle ilgili raporlamalar veya bulk yapılacak işlemlerle ilgili olarak scriptlerle
ManageEngine ürünlerinden OpManager ve DesktopCentral’ı yaklaşık 5 yıldır kullanmaktayız. Anlık olarak hardware durumlarının kontrolü, OS/Software deployment, AD reports, patch management gibi
ManageEngine ürünlerinin, bir IT birimi çalışanı olarak oldukça kullanışlı olduğunu söylemem gerekir. ADManager, ADAudit Plus, ExchangeReporter uygulamaları; AD, Exchange gibi yapıları
ServiceDesk Plus ürününü yıllardır kullanmaktayız. IT departmanımızın kullanıcılara daha iyi hizmet vermesi ve süreçlerimizin planlı ilerlemesi için büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu
Desktop Central ile rutin işlerimizi; uzaktan, otomatik ve daha hızlı yönetebiliyor oluşumuz, ürünün bizim adımıza verimli ve işlevsel bir ürün
2007 Yılında pratik kullanımı ve başarılı performansı nedeniyle NetFlow Analyzer ürününü kullanmaya başladık. Ürün, hızlı bir arayüze sahip, ayrıca raporlama ve
Kullanıcı sayımızın ve client ortamlarında yönetilen uygulamaların hızlı şekilde artması sonucunda özellikle helpdesk yönetiminde yaşadığımız zorlukların; pandemi sürecinde uzakta olan kullanıcılara
2009 Yılında ServiceDesk Plus MSP ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya karar verdik. Öncesinde envanter ve çağrı takibini manuel olarak yapıyorduk. IT
Kullanmış olduğumuz ManageEngine ürünlerin en büyük özelliği kullanımının çok kolay, sade ve hızlı şekilde işlemlerinizi yapmamıza imkan tanıması. Biz sistem yönetimi
Bünyemizde ServiceDesk Plus ürününü kullanıyoruz. Ürünü daha önce çalıştığım kurumda da kullanıyordum. Oradaki olumlu tecrübelerim, Özak Global bünyesine katıldığımda hiç düşünmeden
Işıkkent Eğitim Kampüsü olarak yapımızda ManageEngine Desktop Central, AdManager Plus ve ServiceDesk Plus ürünlerini kullanıyoruz. Personellerimizin bir kısmının ofiste bir kısmının
Ağırlıklı olarak Windows işletim sistemlerinden oluşan sunucu altyapımızı, merkezi bir uygulama ile izleyerek sorunları hızla fark etmek, önleyici tedbirleri zamanında almak
ManageEngine ADManager Plus çözümünü kullanma kararımız şöyle gelişti: Active Directory içindeki objelerle ilgili raporlamalar veya bulk yapılacak işlemlerle ilgili olarak scriptlerle
ManageEngine ürünlerinden OpManager ve DesktopCentral’ı yaklaşık 5 yıldır kullanmaktayız. Anlık olarak hardware durumlarının kontrolü, OS/Software deployment, AD reports, patch management gibi
ManageEngine ürünlerinin, bir IT birimi çalışanı olarak oldukça kullanışlı olduğunu söylemem gerekir. ADManager, ADAudit Plus, ExchangeReporter uygulamaları; AD, Exchange gibi yapıları
ServiceDesk Plus ürününü yıllardır kullanmaktayız. IT departmanımızın kullanıcılara daha iyi hizmet vermesi ve süreçlerimizin planlı ilerlemesi için büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu
Desktop Central ile rutin işlerimizi; uzaktan, otomatik ve daha hızlı yönetebiliyor oluşumuz, ürünün bizim adımıza verimli ve işlevsel bir ürün
2007 Yılında pratik kullanımı ve başarılı performansı nedeniyle NetFlow Analyzer ürününü kullanmaya başladık. Ürün, hızlı bir arayüze sahip, ayrıca raporlama ve
Kataloglar
Sponsorluklar
PR Abonelik
Ödüller
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks