Yeni Tasarım, Düzen ve Özellikler — ServiceDesk Plus Cloud’un Yepyeni Kullanıcı Arayüzü
ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü. Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi,
Veri İletişim Teknolojilerine Dair Her Şey
ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü. Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi,
AC, p2p Layer3 interface ile Core’a bağlanır. Bu port AP management ve tünel portudur. Ayrıca AC’den Core Sw’e bir vlan trunk
Ünlü yazar Gabriel Garcia Marquez’in “Kolera Günlerinde Aşk” adlı eserini çağrıştıran, yaz mevsiminden çalınma, bu güneşli günlerde Covid-19 ile savaşmaya devam
İmalat endüstrisi gelişmeye ve ilerlemeye devam ederken; tesisleri yenilerken veya genişletirken, ağ altyapısının gereksinimleri sürekli olarak değişir. Bu değişiklikler gerçekleştiğinde, ürünleri
Ruijie Cloud ile yönetilebilen cihazlarınızda, cihazın internet erişimini sağlayarak;Ruijie Cloud’a seri numarası ile ekledikten sonra, cihazınızı online olarak göremiyorsanız; aşağıda belirtilen
Karmaşık bir organizasyonda veya altyapıda, verilere erişmek ve bunları analiz etmek için birleştirilmiş bir görünüm yoktur. Bu görünüm eksikliği, yetersiz denetimlere,
IoThinx 4510 IoThinx 4510, I/O verilerini almak için en sık kullanılan protokolleri destekleyerek tam da ihtiyacınız olanı yapar. Çoğu IT
NGINX, bir ağ sunucusudur ve ağ hizmeti, ters proxy, önbelleğe alma, yük dengeleme, medya akışı gibi çeşitli çözümler sunan açık
Şifre resetlemek sorun olmaktan çıkıyor! ManageEngine ADSelf Service Plus’ın “Reverse Proxy” özelliği sayesinde istediğiniz her an, güvenli bir şekilde
TSN Nedir? TSN, standart Ethernet Ağları üzerinden, deterministik mesajlaşmayı sağlayan bir standartlar bütünüdür. IEEE tarafından tanımlandığı üzere TSN, uçtan uca
Uzaktan Çalışan Makineler İçin Group Policy Üzerinden Nasıl Ajan Dağıtılır?
Provizyon, İzleme, Yönetme. Hepsi Tek Bir Ekranda! InControl 2, bulut tabanlı bir uç nokta yönetim sistemidir. Cihazlarınıza bağlandığında, ağınızın tüm
ManageEngine’in amiral gemisi ITSM yazılımı ServiceDesk Plus Cloud için yepyeni kullanıcı arayüzü piyasaya sürüldü. Bu en son kullanıcı arayüzü güncellemesi,
AC, p2p Layer3 interface ile Core’a bağlanır. Bu port AP management ve tünel portudur. Ayrıca AC’den Core Sw’e bir vlan trunk
Ünlü yazar Gabriel Garcia Marquez’in “Kolera Günlerinde Aşk” adlı eserini çağrıştıran, yaz mevsiminden çalınma, bu güneşli günlerde Covid-19 ile savaşmaya devam
İmalat endüstrisi gelişmeye ve ilerlemeye devam ederken; tesisleri yenilerken veya genişletirken, ağ altyapısının gereksinimleri sürekli olarak değişir. Bu değişiklikler gerçekleştiğinde, ürünleri
Ruijie Cloud ile yönetilebilen cihazlarınızda, cihazın internet erişimini sağlayarak;Ruijie Cloud’a seri numarası ile ekledikten sonra, cihazınızı online olarak göremiyorsanız; aşağıda belirtilen
Karmaşık bir organizasyonda veya altyapıda, verilere erişmek ve bunları analiz etmek için birleştirilmiş bir görünüm yoktur. Bu görünüm eksikliği, yetersiz denetimlere,
IoThinx 4510 IoThinx 4510, I/O verilerini almak için en sık kullanılan protokolleri destekleyerek tam da ihtiyacınız olanı yapar. Çoğu IT
NGINX, bir ağ sunucusudur ve ağ hizmeti, ters proxy, önbelleğe alma, yük dengeleme, medya akışı gibi çeşitli çözümler sunan açık
Şifre resetlemek sorun olmaktan çıkıyor! ManageEngine ADSelf Service Plus’ın “Reverse Proxy” özelliği sayesinde istediğiniz her an, güvenli bir şekilde
TSN Nedir? TSN, standart Ethernet Ağları üzerinden, deterministik mesajlaşmayı sağlayan bir standartlar bütünüdür. IEEE tarafından tanımlandığı üzere TSN, uçtan uca
Uzaktan Çalışan Makineler İçin Group Policy Üzerinden Nasıl Ajan Dağıtılır?
Provizyon, İzleme, Yönetme. Hepsi Tek Bir Ekranda! InControl 2, bulut tabanlı bir uç nokta yönetim sistemidir. Cihazlarınıza bağlandığında, ağınızın tüm
19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Yıldız Sok. STFA Blokları, B7 Blok No:17/1, 34736
Kozyatağı – Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 464 50 00
Faks: +90 216 464 50 10
Armada Alışveriş ve İş Merkezi, Eskişehir Yolu, Beştepe Mah. Dumlupınar Bulvarı
A Blok, No:6/A, Kat: 12
Yenimahalle – ANKARA
Tel: +90 312 219 82 70 | +90 312 295 64 68
Faks: +90 312 295 62 00
Satış: info@vitel.com.tr
Teknik Destek: support@vitel.com.tr
ManageEngine Yazılımları Teknik Destek: supportme@vitel.com.tr
İş Başvurusu: ik@vitel.com.tr
Copyright 1993 – 2024 Vitel A.Ş. – Tasarım & Uygulama BCWorks