“Data Market olarak farklı sektörlerden pek çok firmaya çözüm ve hizmetler sunmaktayız. ServiceDesk Plus MSP ürününden önce farklı uygulamaları kullandık ancak ihtiyaçlarımızın tam anlamıyla karşılanamaması nedeni ile ISO 20000 / ITIL kalite standartları ile uyumlu, esnek, kolay entegre olabilen, çoklu dil desteği sağlayabilen bir ürün arayışı içerisine girdik. Yaptığımız incelemeler ve testler sonucunda süreçlerimize birebir uyum sağlaması nedeni ile proje yönetimi ve tüm servis yönetimi süreçlerimizde ServiceDesk Plus MSP ürününü kullanmaya karar verdik.
ServiceDesk Plus MSP ile müşterimizden gelen servis ve destek taleplerini tek noktadan karşılamaktayız. Müşteri kontratlarında yer alan servis seviyelerine göre tüm kuralları kolaylıkla tanımlanabilmekteyiz. Belirlediğimiz servis kataloğu bileşenine ya da kategoriye göre otomatik teknisyen atamalarının yapılabilmesi, izin dönemlerinde vekil teknisyen atamalarının yapılabilmesi doğru kişiye doğru işin atanması konusunda süreçlerimizi hızlandırmaktadır. Site24x7 ürünü ile sunduğumuz Monitoring hizmeti ile doğrudan entegre olabilmekte, bu sayede müşterilerimizde izlediğimiz sistemlerde tanımladığımız eşik değerinin aşılması durumunda ServiceDesk üzerinde çağrı kaydı açılmakta ve sistemim tekrar stabil hale geldiğinde ilgili çağrıya not olarak kayıt atayabilmekte. Müşterilerimize SLA kapsamında verdiğimiz raporları rahatlıkla ServiceDesk üzerinden alabilirken aynı zaman ekiplerimizin performansını da ölçebilmekteyiz.
Vitel ile ManageEngine ürünlerinin satışının sağlanması yönünde uzun yıllardır iş birlikteliğimiz sürmektedir. ManageEngine ürünlerini kullanmayı tercih etmeye başladıktan sonra Vitel’den satış öncesi ve sonrası ihtiyacımız olan her an rahatlıkla karşımızda bir muhatap bulabilmemiz ürünleri süreçlerimize entegre etme konusunda büyük fayda sağladı.”
Murat Manoğlu
Data Market
Proje ve Servis Yönetim Müdürü