Dönmez Debriyaj – Bahadır ERHUY
Bahadır Erhuy, ben İzmir’de Dönmez Debriyaj firmasında sistem uzmanı olarak çalışıyorum. Yaklaşık 3 yıldır bu firmada çalışıyorum. IT sektöründe de 8 yıldır aktif olarak hizmet veriyorum.
Bizim IT sektöründe, daha doğrusu bu bizim IT’ler arasında hem kendi aramızda konuştuğumuz hem ofisimizin içerisinde bir proje yürütmek istediğimizde veya aklımıza bir şey geldiğinde ya şunu ManageEngine ile yapabilir miyiz deyip hepsini hemen hemen yapabildiğimiz geliyor aklıma. İlk başladığımda Dönmez Debriyaj firmasına yani 3 yıl önce Desktop Central o zamanki adıyla ve ServiceDesk Plus, AdAudit Plus vardı. Sonra daha sonra buna Event Log’u, PAM360 ‘ı, OpManager’ı, M365’i, ADManager ‘ı bunları ekledik.
Belki de şu an sayarken hatırlamadıklarım da vardır. Bugüne kadar ticket atıp, ertesi güne sarkan, hatta 2 saati geçen herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Tamamen 2 saat içerisinde, belki de 1 saat içerisinde, belki de çok kısa sürecekse telefonla bile arayıp hemen çözüme ulaştırdıklarını hatırlıyorum.
Yani bir soru sorup da yanıtını alamadığımız veya bir çözüm isteyip de biz bunu yapamıyoruz diye bir cevap aldığımız asla olmadı. Tamamen müşteriye özel bir şekilde, zaten uygulama çok yetenekli olduğu için arkadaşlar da yeteneklerini bize sergileyebiliyorlar. Gerçek anlamda bütün sorunlarımızı çözen bir uygulama.