Türkiye’nin ilk dijital bankası Hayat Finans olarak, kesintisiz hizmet anlayışımız ve güçlü teknolojik altyapımızla müşterilerimize mobil uygulamamız ve internet bankacılığı kanalları üzerinden hizmet sunuyoruz. Hizmetlerimizi, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından belirlenen “Dijital bankalar, elektronik bankacılık hizmetlerinin her bir dağıtım kanalı için taahhüt edilen ve gerçekleşen MTBF (Ortalama Arıza Süresi), MTTR (Ortalama Onarım Süresi) ve süreklilik yüzdesi değerlerini raporlamakla yükümlüdür” yönetmeliğine uygun olarak yürütmekteyiz.
Uygulamalarımızın performansını kurum içi performans yönetimi ve izleme araçlarıyla takip ederken, dış göz olarak da ManageEngine Site24x7 aracılığıyla dünyanın yedi farklı bölgesinden ve veri merkezimizde konumlandırdığımız ajanları üzerinden takip ediyoruz. Bu sayede, performans değerlerini ve hizmet sürekliliği yüzdesini otomatik olarak hesaplayabiliyor, gelişmiş izleme araçları ve kolay entegrasyon özelliği sayesinde servislerimizi hızlı bir şekilde takip edebiliyoruz. Aynı zamanda ManageEngine Site24x7, mobil cihaz uygulaması ile mekândan bağımsız olarak tüm servislerimizin bildirimlerine, raporlarına ve anlık performans verilerine kolayca erişim imkânı sunuyor. Bunların yanı sıra API desteğiyle de istediğimiz verileri farklı platformlar üzerinden çağırabilmemize olanak tanıyor. Tüm bu özellikler, ManageEngine Site24x7’nin güvenilir bir çözüm ortağı olarak konumlanmasını sağlıyor.