İnci GS Yuasa Akü – Çağrı ARUSAN
İsmim Çağrı Arusan.
İnci GS Yuasa firmasında Kıdemli Sistem Mimarisi Uzmanı olarak 4 yıldır görev yapmaktayım.
Manage Engine ile tanışmadan önce yönetim zorluğu yaşıyorduk.
Biz bünyemizde yaklaşık 600 tane kullanıcı bilgisayarı bulunduruyoruz.
Bunun yanı sıra mobil cihazlar, cep telefonları, ağ yapımız ve dağıtık bir yapıya sahibiz.
İstanbul, Manisa ve satışçılarımızın olduğu Türkiye çapında bizim bir IT envanterimiz var.
Bunları yönetmekte zorlanıyorduk.
Bir problemle karşılaştığımızda manuel müdahale gerekiyordu.
Manage Engine ürünleriyle beraber çözebilir hale geldik.
Ve artık ofisten rahatlıkla Türkiye’nin herhangi bir noktasındaki satışçımıza da, cihazımıza da hem bağlantı yapabiliyoruz hem de yönetebiliyoruz.
Biz burada uluslararası zaten standartlara tabiyiz.
Otomotiv sektörünün bazı standartları, ISO standartları, bunlara da uyum konusunda Manage Engine bize öncelikle çok yardımcı oldu.
Üzerlerinden aldığımız raporlar olsun, tek bir ekranda yönetebilmemiz olsun, müdahale edebilme şansı tanıması olsun, yönetilemez denilen ya da dağ gibi iş olan birçok konuyu, Manage Engine’in ürünleriyle beraber basit bir şekilde çözebilir hale geldik.
Uygulama sürecinde ve dağıtımda genel olarak çok fazla problemle karşılaşmadık.
Burada karşılaştığımızda da zaten Vitel’in de özellikle deneyimli ekibi olsun, bizim de özverilerimiz olsun sorunsuz bir şekilde ağırlıklı olarak çözüm sağlamayı başardık.
Hatta bazı noktalarda yurt dışından bağlananlar oldu, yeri geldiğinde biz mesai saatinin sonrasına çıktık.
Hatta burada biz bir ürün alırken firmamız içerisinde şuna bakıyoruz, her zaman.
Biz bu ürünü ne kadar verimli kullanıyoruz, hakkını verebiliyor muyuz?
Bunu sağlamakta Vitel’in ekibi bize sonuna kadar yardımcı oldu.
Kendilerine teşekkür ederiz.