Password Manager Pro, Service Desk Plus, ADAudit Plus, ADSelf Service Plus, Endpoint Central ürünlerini yaklaşık 4 senedir Kale Grubu’nda aktif olarak kullanıyoruz.
Endpoint Central’in security add onları sayesinde son kullanıcılarımızın güvenliğini sağlarken, bir yandan da IT operasyon ekiplerimizin rutin işlemlerini minimuma indirgeyerek verimliliklerini artırmak adına 100’e yakın sürekli uygulanan ve neredeyse tüm konfigürasyon varyeterlerini içeren dağıtım ile şirketimizi ve çalışanlarımızı bir adım daha öne taşıyoruz. Yama dağıtımlarımızı da tamamiyle otomatize ettiğimiz süreçlerle yönetmemize olanak sağlayan Endpoint Central’deki çevik, tutarlı, görselleştirilmiş ve planlanmış raporlamalar sayesinde, mevcut durumumuzu analiz ederken, üretilen raporların kendi başarı hikayelerini ne kadar da açıklayıcı yazdığını görmekten mutluluk duyuyoruz. Self Service Portal’ın raporlamasını incelediğimizde son 3 senede SSP’nin 120 günlük kazanım sağladığını ve 13500 servis talebini kendi kendine karşıladığını görüyoruz. Uzaktan kontrol özelliğinin akıcılığı ve yönetimsel araçları sayesinde teknisyenlerimize maksimum konforda çalışma imkanı sunuyoruz. Ayrıca içerisinde barındırdığı sertifikasyon şablonları sayesinde son kullanıcı bilgisayarları üzerindeki duyarlılığımızı da artırıyor. Yeterli bilgisayar bilgisi ile desteklendiğinde Endpoint Central’in altından kalkamayacağı bir iş yok. Ürünle ilgili düzenli olarak yapılan eğitimler ve workshoplar sayesinde yeni özellikleri hızlıca öğrenebiliyoruz, Vitel ve ManageEngine Global ekibinin sağladığı destekten memnunuz.
Password Manager Pro isimli PAM çözümü, sunucularımızın erişim yönetimi için güvenli ve kullanıcı dostu oluşuyla işlerimizi kolaylaştırıyor, danışmanlarımız ve teknisyenlerimiz için hızlı ve anlaşılır arayüzü ile herhangi bir eğitime dahi gerek kalmadan sorunsuz bir hizmet sunmamızı sağlıyor.
ADAudit Plus ürünündeki detaylı raporlama sayesinde geçmişe yönelik işlemleri izleyebiliyor ve risk gördüğümüz objelerde gerekli işlemleri kolayca tamamlayabiliyoruz.
ADSelfService Plus ürününün basit yönetim paneliyle IT içerisindeki nitelik olarak belki en düşük, nicelik olarak ise en yüksek değerleri taşıyan şifre sıfırlama işlemlerini kullanıcıların kendi kendine tamamlayabilmesini sağlıyoruz.
Her bir ürünün bu harika özelliklerine ek olarak, bakım süreçlerinin kolaylığı, rutin süreçlerde sorun çıkarmıyor olmaları, zafiyetlerin hızlıca yamalanıyor olması, birçok konuda yardım dökümanlarının bulunması ve beklenmedik kesintiler olmadan kullanılabilir olmaları sayesinde, ManageEngine ailesinin IT süreçlerimizin vazgeçilmezi haline gelmesi yapılan yatırımların çıktılarını gözler önüne seriyor.
Samet IŞIK
IT Sistem, Bulut ve Altyapı Uzmanı