Özak Global – Kutlay KÖKSOY

Bünyemizde ServiceDesk Plus ürününü kullanıyoruz. Ürünü daha önce çalıştığım kurumda da kullanıyordum. Oradaki olumlu tecrübelerim, Özak Global bünyesine katıldığımda hiç düşünmeden ürünü almam konusunda bana yardımcı olmuştur.

 

IT ekibimiz, farklı sektörlerde faaliyet gösteren firmalarımızdan gelen çok fazla telefon ve mail trafiğinden dolayı iş yapamaz duruma gelmişti, ServiceDesk Plus ürünü ile iç müşterilerimize tek bir erişim noktası sağlayıp, tüm talepleri kayıt altına aldık. Bu sayede IT ekiplerimiz zamanlarını daha efektif ve verimli kullanıp, daha sağlıklı iş yapmaya başladılar. ServiceDesk Plus ürünüyle teknisyen eforlarını, çağrılara harcanan zamanı, en çok ne tip sorunların geldiğini, bunlarla beraber verilen SLA sürelerine uyulup uyulmadığını hazır olan raporlardan ya da birkaç dakikada hazırladığımız raporlardan görebiliyoruz. Üstelik bu raporların belli zaman aralıkları ile otomatik mail olarak gelmesini sağlayabilirsiniz. ManageEngine kullanıcı açısından çok basit ve yalın ürünlere sahip. ServiceDesk Plus ürünü IT açısından olmazsa olmaz bir ürün.

 

Kutlay KÖKSOY

Özak Global
Bilgi İşlem Müdürü