ManageEngine çözümlerini yaklaşık bir sene önce almaya karar verdik ve OpManager ile ServiceDesk Plus ürünlerini kullanmaya başladık. Asıl amacımız; bilgi işlem içerisindeki iş paylaşımlarını ayarlamak, mevcut işlerin unutulmadan takip edilmesini sağlamak ve bir bilgi havuzu oluşturmaktı.
Çünkü daha önce iş yoğunluğundan telefon veya mail ile gelen işler unutuluyordu ve ortaya çıkan problemde çözüm sağlayan arkadaş olmadığı zaman aynı eforu tekrar yapmak gerekiyordu. Ayrıca sistemin ayakta kalma sürelerini de takip edemiyorduk. Opmanager ve ServiceDesk Plus ürünlerinin öne çıkan en önemli özellikleri kullanım kolaylığı ve her işyerinin çalışma stiline göre ayak uydurabilir bir program olmasıdır.
Bu ürünler sayesinde bir çözüm havuzumuz oluştu, böylece aynı sorunu çözme süremiz kısaldı. Ayrıca sistem ayakta kalma sürelerini hesaplayarak Data Center firmasını denetleyebilir hale geldik. “Bu programda bu var mı” diye sorduğunuzda alacağınız cevap evet o da var olacaktır.
Erol ÖZSOY
Parsan
Sistem Geliştirme Uzmanı