1. Sorunlar için Zamanlayıcı
Yeni gelen özellikle birlikte yöneticiler artık sorunlar için bir zamanlayıcı yapılandırabilecek.
ServiceDesk Plus Cloud arayüzünden Kurulum -> Otomasyon -> Özel İşlemler alanından zamanlayıcı yapılandırılabilir ve tetikleyiciler aracılığıyla aşağıda belirtilen örnekteki gibi çalıştırılabilir.
2. Sorunlar için Özel Menü
Sorunlar için artık özel menü kullanılabilir. Özel pencere öğesi, özel işlem kullanılarak ve bir URL’i çağırarak özel menü için eylemleri yapılandırabilirsiniz.
Sorunlar için özel menü oluşturabilirmek için ServiceDesk Plus Cloud’un arayüzünden Kurulum ->Geliştirici Alanı -> Özel Menü -> Sorun alanını seçmelisiniz. Seçtikten sonra sorunlar için özel menü oluşturabilirsiniz.
Oluşturulduktan sonra, menü seçeneklerini, sorun ayrıntıları sayfasında açılır menü olarak bulabilirsiniz.
Not : Sorun ayrıntıları sayfasında özel menü eylemlerinin kullanılabilirliği, özel menüde yapılandırılan koşullara tabidir.
3. Sorunlar için Özel Pencere Öğeleri
Sorunlar modülünde artık özel pencere öğeleri desteklenmektedir. Sorunların özel menüsüne, sorun ayrıntılarının sağ paneline ve sorun ayrınlatıları sekmesine özel pencere öğeleri ekleyebilirsiniz.
Sorunlar için özel pencere öğelerini etkinleştirmek üzere Kurulum -> Geliştirici Alanı -> Özel Pencere Öğeleri alanına gidin ve ayrıntılarını genişletmek için tercih ettiğiniz pencere öğesini seçin ve sorunlar modülünden tercih ettiğiniz konumlara karşı uygun geçiş düğmelerini kullanın.
Özel İşlevler (Kurulum -> Geliştirici Alanı -> Özel İşlevler)
4. Sorun Tetikleyicileri ve Sorun Yaşam Döngüleri için İyileştirmeler
Artık tetikleyiciler ve sorunların yaşam düngüleri için tarih alanlarına dayalı ölçütler yapılandırabilirsiniz.
5. Bölge Listesi Görünümü Geliştirmeleri
Bölgeler listesinde Etkin/Etkin Değil filtreleriyle tanışın.
Not: Tüm yükseltmeler ve özellik sürümleri hizmet için olacak ve herhangi bir kesinti veya hizmet kesintisi olmayacaktır. Bu yükseltmeler canlı yayında açıldıktan sonra burada güncelleme yapılacaktır. Lütfen düşüncelerinizi/sorgularınızı/geri bildirimlerinizi paylaşın.
Önerileriniz ve sorunlarınız için supportme@vitel.com.tr adresimize mail atabilirsiniz.