Setur Marinas – Kenan Kaan ÇALIŞTIRICI

 

2010 Yılından bu yana ManageEngine firmasına ait uygulamaları  operasyon ve destek süreçlerimizde etkin bir şekilde kullanıyoruz.

 

ManageEngine ürünlerini seçmemizin sebebi ihtiyaçlarımıza hızlı cevap verebilen, kolay ve kullanışlı bir arabirime sahip olmasıdır diyebiliriz. Ayrıca ürünlerin desteğinin Vitel tarafından Türkiye’de verilmesi de seçimimizde önemli bir rol oynamıştır. Vitel firmasının profesyonel bakış açısı ve çözüm odaklı yaklaşımı sayesinde projenin satış öncesi, kurulum ve destek gibi tüm süreçlerinde herhangi bir olumsuzluk yaşamadık. Konusunda uzman çalışanları sayesinde destek taleplerimize hızlı bir şekilde çözüm üretildi.

 

Proje kapsamında kullanmaya başladığımız ürünlerden kısaca bahsedecek olursak;

 

1. Endpoint Central ürünü ile envanterimizdeki bilgisayarları uzaktan yönetebiliyoruz. Security Gateway özelliği sayesinde kullanıcılarımızın bilgisayarı internete bağlandığı andan itibaren uzak bağlantı yapabiliyoruz. Bu sayede hızlı ve zahmetsiz bir şekilde uzaktan destek verebiliyor, bilgisayarları yönetebiliyor, gerekli güncellemeleri yaparak uygulama yükleyip kaldırabiliyoruz.

 

2. ServiceDesk Plus ürünü ile destek süreçlerimizi profesyonelce yöneterek, hem hız kazanıyor hem de hizmet kalitemizi artırıyoruz. Tüm kullanıcılarımızın destek taleplerini bu ürün üzerinden alıyor ve taleplerle ilgili süreçleri takip edebiliyoruz. Otomatik olarak açılmak üzere ayarlanabilen önleyici bakım çağrıları sayesinde rutin kontrollerimizin unutulmadan zamanında yapılmasını sağlıyor ve Taleplerle ilgili süreçlerimizdeki performansımızı ölçebiliyoruz. Sözleşme Yönetimi modülünü kullanarak tüm sözleşmelerimizin yenileme dönemlerini takip ediyor unutma ve gecikmelerin önüne geçiyoruz. Proje yönetimi modülü sayesinde projelerimizin tüm aşamalarını planlayabiliyor ve görev takibi yapabiliyoruz. Ayrıca proje performansımızı ölçmeye yönelik otomatik bildirimler alıyor ve raporlar oluşturabiliyoruz.

 

3. Password Manager Pro  ürününü ile dış kaynaktan aldığımız destek, danışmanlık gibi süreçleri güvenli bir şekilde yürüterek işlemlerin kayıt altına alınmasını sağlıyoruz. Ayrıca bu ürünü envanterimizdeki bilgisayarların lokal şifrelerini yönetmek için kullanıyoruz.

 

Setur Marinaları olarak satış öncesi, kurulum ve satış sonrası destek süreçlerinde sorun yaşamadığımızı ve ürünleri kullanmaktan memnun olduğumuzu söyleyebiliriz.  Vitel firmasına çözüm odaklı yaklaşımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.