supportcenter plus logo

Birinci Sınıf Müşteri Desteği Çözümü

SupportCenter Plus, organizasyonların müşteri sorun bildirimlerini, müşteri hesaplarını ve irtibat bilgilerini, hizmet ve bakım sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetmelerini ve kullanımda üstün bir müşteri deneyimi yaşamalarını sağlayan web tabanlı bir müşteri destek yazılımıdır.

 

SupportCenter Plus ile özelleştirilebilir bir self servis portal yayınlayıp, müşterilerinizin sorun bildirimlerini bu portal aracılığıyla göndermelerini sağlayabilir ya da bilgi bankasında arama yaparak kendilerinin çözüme ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

 

Birden fazla hizmet sözleşmesi ve ilgili destek paketlerini yöneterek, müşterilerinize anlaştığınız süreler çerçevesinde hizmet verebilir ve buna göre fatura çıkabilirsiniz.

 

SupportCenter Plus, API’larını kullanarak organizasyonunuzdaki diğer uygulamalarla entegre edebilir ve veri alışverişi yapmasını sağlayabilirsiniz.

 

SupportCenter Plus 37 farklı dil desteği sunmaktadır. Böylece kullanıcılarınızı kendi dillerinde arabirimler sunarak kolayca size ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

 

Ayrıca tek kurulumla 20 portala kadar oluşturacağınız Portal yapısı ile farklı hizmetler veren farklı departman veya yapılarınız varsa bunların hepsini ayırabilirsiniz.

supportcenter-plus logo

ManageEngine SupportCenter Plus Özellikleri

  • Yenilenmiş arayüzü ile birinci sınıf müşteri desteği için sorun ve istek yönetimini yapabileceğiniz bir yazılımdır.
  • Müşteri ve kontak yönetimi uygulayabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinize tanımlayacağınız alt müşteri, ürün, SLA, Kontrat ve Destek PLanları sayesinde müşteri yönetimini sağlayabilirsiniz.
  • API desteği sayesinde firmanızdaki uygulamalar ile letişim kurmasına ve veri alışverişi yapmasına olanak sağlar.
  • Kullanımı kolay ve gerçek zamanlı Raporlar ve Dashboardları sayesinde yardım masanızdaki her bilgiden haberdar olursunuz.
  • Bilgi bankası sayesinde yinelenen soruları verim kaybı yaşamadan cevaplandırabilirsiniz.
  • Özelleştirilebilir bir self servis portalı yayınlayıp müşterilerinizin sorun bildirimi göndermelerini, bu bildirimleri izlemelerini, bilgi bankasında arama yapmalarını ve rapor oluşturmalarını sağlayabilirsiniz.
  • Yapılacak olan Maps entegrasyonu ile Mobil aplikasyonlarından alınan bilgiye göre teknisyenlerinizi lokasyonlarına yerleştirebilirsiniz.
  • Teknisyenleriniz arasında sohbet yapısı oluşturabilirsiniz.