The Marmara Group olarak, Vitel’in ManageEngine ürün ailesinden ServiceDesk Plus, ADSelf Service Plus ve EventLog Analyzer ürünlerini kullanmaktayız.
The Marmara Group olarak uzun yıllardır kullandığımız ServiceDesk Plus ürünü, kullanıcılarımız ve IT departmanı olarak bizim için zaman yönetimi, verimlilik ve envanter yönetimi açısından oldukça yarar sağlamaktadır. Özellikle Çözüm Bankası sayesinde geçmişe dönük bütün bilgi birikimimizi kayıt altında tutabilmemiz bize aynı sorunla karşılaşıldığında ekip arkadaşlarımızın zaman kaybetmenden kolaylıkla çözüm bulmasını sağlamaktadır. Raporlama özelliği sayesinde ise kronik sorunları tespit edip bu sorunlara kalıcı çözümler bulmamıza yardımcı olmaktadır.
ADSelfService Plus ürünü ise severek kullandığımız, iki faktörlü kimlik doğrulama (2FA) anlamında rakiplerine göre hem kullanıcılarımız açısından hem de biz IT departmanı olarak kullanımı ve yönetimi kolay bir ürün. Active Directory ile entegrasyonu neredeyse kusursuz. Ürün iki faktörlü kimlik doğrulama (2FA) haricinde parola sıfırlama ve hesap kilidi açma özellikleri ile hem kullanıcılarımıza hem de bize kolaylık sağlamaktadır. Biz sistem yöneticileri açısından da; kurulumu, yönetimi ve raporlaması oldukça başarılı bir ürün olduğunu tecrübe ettik.
Kullandığımız tüm ManageEngine ürünleri hem ITIL ve GDPR açısından geçirdiğimiz tüm iç ve “4big” dış denetimlerinden gerekli yeterlilikleri sağlamıştır.
Barış TOPUZLU
The Marmara Group – Kurumsal BT Direktörü